Megbízható társ
ha otthona védelme a fontos
Azonnali segítségkérés
Travel Care utasbiztosítás
Háztartási vészhelyzetekben azonnali segítséget nyújtunk villanyszerelés, gázvezeték-szerelés, vízvezeték-szerelés és szennyvízkiömléssel járó csatornadugulás, üveg- vagy bejárati ajtózár meghibásodása esetén a nap 24 órájában, az év 365 napján, legyen szó munkaszüneti vagy akár ünnepnapokról. A szolgáltatás tartalmazza a kiszállás és a felhasznált anyagok költségét, valamint a szerelő óradíját. Az esetek túlnyomó részében a biztosítási összeg teljes mértékben fedezi a vészelhárítás költségét.
Nemcsak vészhelyzet esetén számíthat ránk, hiszen akár az otthonában megtalálható háztartási elektromos és szórakoztatóeszközök, hordozható számítástechnikai eszközök vagy akár a klímaberendezés, napelemek, illetve gázkészülékek garanciaidőn túl meghibásodása, vagy klímaberendezést és napelemeket érintő véletlenszerű károsodása esetén segítséget nyújtunk Önnek.
Otthona biztonságát bízza több évtizedes tapasztalattal rendelkező, megbízható társra!
Home Care
Azonnali segítségnyújtás váratlan háztartási helyzetekben
Már napi 19 Ft-tól
Már napi 49 Ft-tól
Home Care Extra
Kiterjesztett garancia háztartási elektromos és szórakoztatóeszközökre, hordozható számítástechnikai eszközökre
Home Care Prémium
A MINDENRE KITERJEDŐ VÉDELEMÉRT
Biztosításunk tartalmazza a Home Care csomagok (Extra, Gáz és Klíma) fedezeteit, magasabb biztosítási összegekkel
Már napi 150 Ft-tól
Már napi 81 Ft-tól
Home Care Gáz
Gázüzemű fűtő- és melegvíz-előállító készülék javítást is tartalmaz, magasabb fedezet a kiterjesztett garancia biztosítás esetén
Home Care Klíma
Törésbiztosítás és kiterjesztett garancia klímaberendezésre és napelemes rendszerre, magasabb biztosítási összegek a háztartási elektromos és szórakoztatóeszközök, és hordozható számítástechnikai eszközök kiterjesztett garanciabiztosítása esetén
Már napi 87 Ft-tól
Segítünk dönteni
Szolgáltatások
Vészelhárítás
0-24 órás élő hangos asszisztenciával
Villany-, víz-, gázvezeték-szerelés duguláselhárítás (kizárólag szennyvízkiömlés)
üvegezés, zárszerelés
KITERJESZTETT GARANCIA BIZTOSÍTÁS
(garanciális meghibásodás*)
Garanciális jellegű meghibásodás: A biztosított vagyontárgy alkatrészeinek a Biztosított általi rendeltetésszerű használata alatt bekövetkező hirtelen, előre nem látható meghibásodása, amelyből adódóan az alkatrész eredeti funkcióját nem, vagy csak részlegesen látja el, és melynek következtében javításra vagy cserére van szükség annak érdekében, hogy a biztosított vagyontárgy rendeltetésszerű működése helyreálljon. Kizárólag azok az események Biztosítottak, amelyek rendeltetésszerű használat mellett fellépő, tartós belső hibából – amely a gyártói garancia alapján térült volna, amennyiben a meghibásodás a gyártói garancia időszaka alatt következett volna be – erednek, és nem kerültek kizárásra. Biztosítás 10% minimum 10 000 Ft levonásos önrészesedést tartalmaz, ami azt jelenti, hogy a Biztosító biztosítási eseményenként az önrészesedés alatti kártérítésekre, kártalanításokra nem nyújt szolgáltatást, az önrészesedés összegét meghaladó károkat pedig az önrész levonásával teljesíti.
(garanciális meghibásodás*) Garanciális jellegű meghibásodás: A biztosított vagyontárgy alkatrészeinek a Biztosított általi rendeltetésszerű használata alatt bekövetkező hirtelen, előre nem látható meghibásodása, amelyből adódóan az alkatrész eredeti funkcióját nem, vagy csak részlegesen látja el, és melynek következtében javításra vagy cserére van szükség annak érdekében, hogy a biztosított vagyontárgy rendeltetésszerű működése helyreálljon. Kizárólag azok az események Biztosítottak, amelyek rendeltetésszerű használat mellett fellépő, tartós belső hibából – amely a gyártói garancia alapján térült volna, amennyiben a meghibásodás a gyártói garancia időszaka alatt következett volna be – erednek, és nem kerültek kizárásra. Biztosítás 10% minimum 10 000 Ft levonásos önrészesedést tartalmaz, ami azt jelenti, hogy a Biztosító biztosítási eseményenként az önrészesedés alatti kártérítésekre, kártalanításokra nem nyújt szolgáltatást, az önrészesedés összegét meghaladó károkat pedig az önrész levonásával teljesíti.
Háztartási elektromos eszközök és szórakoztatóeszközök
Hordozható számítástechnilkai eszközök
Gázkészülék javítás
KLÍMABERENDEZÉS ÉS NAPELEMRENDSZER JAVÍTÁS***
A klíma készülék kora (a vásárlástól számítva) nem több, mint 7 év, a napelemes készülék kora (a vásárlástól számítva) nem több, mint 15 év, és egyik készülékre sincs már érvényben a gyártó, forgalmazó, vagy az eladó garanciája. A biztosított vagyontárgyak biztosítási esemény szerinti (törés miatti, illetve műszaki eredetű) károsodása esetén a biztosítás 10% levonásos önrészesedést tartalmaz.
Klíma és napelem törés biztosítás
Klíma és napelem kiterjesztett garanciabiztosítás
Home Care
Home Care Extra
Home Care Gáz
Home Care Klíma
Home Care Prémium
Segítünk dönteni
Szolgáltatások
Vészelhárítás
0-24 órás élő hangos asszisztenciával
Villany-, víz-, gázvezeték-szerelés duguláselhárítás (kizárólag szennyvízkiömlés)
üvegezés, zárszerelés
KITERJESZTETT GARANCIA BIZTOSÍTÁS
(véletlenszeű meghibásodás*)
Elektromos háztartási eszközök, szórakoztató eszközök
Hordozható számítástechnikai eszközök
Gázkészülék javítás
Gázüzemű fűtő- és melegvíz-előállító készülékek javítása**
Klímaberendezés és napelemrendszer javítás***
Klíma és napelem törés biztosítás
Klíma és napelem kiterjesztett garancia biztosítás
Home Care
Home Care Extra
Home Care Gáz
Home Care Klíma
Home Care Prémium
Gyakran ismételt kérdések
1. Ki kötheti meg a Home Care biztosításokat?
2. Mit értünk háztartási vészhelyzet alatt?
Vészhelyzetnek minősül a Biztosított épület gépészeti, műszaki berendezéseinek meghibásodása vagy egy váratlan külső mechanikai behatás következményeként jelentkező olyan helyzet, körülmény, mely sürgős beavatkozást kíván a további károk és a balesetveszély megelőzése érdekében.
A vészhelyzet jellegének megállapításáról a Biztosítottal telefonon történő egyeztetés alapján a Biztosító dönt.
Példák a vészhelyzetre:
– csőtörés következtében ázik a lakás,
– elektromos zárlat következtében szikrázik a vezeték,
– csatornadugulás miatt szennyvízkiömlés történik,
– beletört a kulcs a zárba, és nem lehet kinyitni/bezárni a lakást stb.
Kifejezetten nem vészelhárítási szolgáltatás:
– villanykapcsoló nem megfelelő működése,
– zárcsere, ha nem vészhelyzethez kapcsolódik,
– olyan csatornadugulás, amely nem jár szennyvízkiömléssel
– szerelvények javítása, cseréje, pl. csaptelep, WC-tartály.
3. Mit tartalmaz a vészelhárítási költség?
A szolgáltatás tartalmazza a szerelő kiszállásának és az általa felhasznált anyagoknak a költségét, valamint a szerelő óradíját. Az esetek túlnyomó részében a biztosítási összeg, ami biztosítási eseményenként 75.000 Ft (Home Care Prémium csomag esetén biztosítási eseményenként 100.000 Ft), teljes mértékben fedezi a vészelhárítás költségét. Amennyiben mégsem, akkor a szerelő számlát állít ki a felmerülő plusz költségről, amelyet Önnek kell kifizetnie a szakembernek, készpénzben a helyszínen.
4. Kizárólag vészhelyzet esetén jön ki a szakember?
5. Milyen eseményekre vonatkozik a Home Care Extra biztosítás?
A Biztosított épületben bekövetkezett háztartási vészhelyzetek esetén nyújt azonnali segítséget otthonában.
Ezen felül az Ön tulajdonában lévő, magáncélú felhasználású, a szerződéses feltételek alapján definiált, és az abban szereplő listában tételesen meghatározott háztartási elektromos és szórakoztatóeszközök (pl. mosógép, televízió), illetve hordozható számítástechnikai eszközök (pl. laptop, táblagép, okostelefon) jótállási időn túl történő meghibásodása esetén nyújt térítést. A biztosítás 10%, de minimum 10.000 Ft-os önrészt alkalmaz. Amennyiben nem javítható az eszköz, kártalanítási szolgáltatást nyújtunk Önnek, amely összeg megállapítása során avultatást alkalmazunk.
6. Egy biztosítási időszakon belül hányszor tudom igénybe venni a Home Care Extra biztosítást?
A háztartási vészhelyzetre vonatkozó szolgáltatás korlátlan alkalommal vehető igénybe.
Az Ön tulajdonában lévő háztartási és szórakoztatóeszközökre, hordozható számítástechnikai eszközökre vonatkozó kiterjesztett garanciabiztosítás egy biztosítási időszakon belül 1 alkalommal vehető igénybe a meghatározott biztosítási limitösszegig (háztartási és szórakoztató eszközök esetén legfeljebb 150.000 Ft, hordozható eszközök esetén legfeljebb 75.000 Ft) a várakozási időn túl bekövetkezett káresetek esetén.
7. Milyen szolgáltatást nyújt a kiterjesztett garanciabiztosítás?
A garanciabiztosítás a jótállási időn túl bekövetkezett meghibásodásra nyújt fedezetet, véletlenszerű károsodásra nem vonatkozik.
Amennyiben a biztosított eszközön ilyen jellegű hiba következik be, a biztosítás a javítási vagy csereköltségekre nyújt fedezetet.
Amennyiben a javítási költség meghaladja az eszköz aktuális értékét, vagy ha javíthatatlan, akkor megtérítjük a vagyontárgy pótlásának költségét, vagy ha az nem lehetséges, kártalanítást fizetünk, legfeljebb az eszköz aktuális értékéig. Az aktuális érték az eszköz káreseménykori piaci értéke, vagy ha ilyen nincs, a beszerzési költség avultatott értéke, de háztartási és szórakoztató eszközök esetén legfeljebb 150.000 Ft, hordozható eszközök esetén legfeljebb 75.000 Ft.
8. Mit jelent a várakozási idő?
9. Milyen avultatási tényezőt alkalmaz a biztosító?
Az avultatási tényező a biztosított vagyontárgy vásárláskori értékére vetítve havi
- 0% háztartási nagy- és kisgépek esetében,
- 1% szórakoztatóeszközök esetében,
- 1,6% hordozható számítástechnikai eszközök, nyomtatók, digitális fényképezőgépek esetében (a mobiltelefonokat kivéve),
- 2,1% a mobiltelefonok esetében.
10. Milyen eseményre vonatkozik a Home Care Gáz biztosítás?
A Home Care Extra szolgáltatáshoz képest magasabb biztosítási limitösszegeket nyújt (háztartási elektromos és szórakoztató eszközök esetén max. 250.000 Ft/biztosítási esemény hordozható számítástechnikai eszközök: max. 125.000 Ft/biztosítási esemény), ezen felül a biztosított épületben lévő gázüzemű fűtő- és melegvíz-előállító készülék előre nem látható tartós – nem külső behatásra történt – mechanikai, elektromos, elektronikus meghibásodása (amelynek következtében az részben vagy egészben működésképtelenné vált a készülék) esetén nyújt javítási szolgáltatást a biztosítás.
11. Milyen típusú gázkészülék vonható fedezetbe?
A biztosított épületben gázüzemű fűtő- és melegvíz-előállító készülék, amely az alábbi kategóriák valamelyikébe tartozik: (i) Konvektorok, (ii) Átfolyós vízmelegítők, (iii) Fali/álló fűtő- és kombi kazánok, (iv) Kondenzációs kazánok. A gázkészülék kora (a vásárlás napjától számítva) nem lehet több, mint 10 év a szerződés megkötésekor, és fontos, hogy a biztosítási igény érvényesítése csak akkor lehetséges, ha az esemény bekövetkezésekor a gyártó, forgalmazó vagy az eladó garanciája már nincs érvényben. A biztosított épületben lévő konvektorok azok darabszámától függetlenül egy készüléknek számítanak.
Szerződéskötéskor az eszköz kategóriáját meg kell jelölnie és a későbbiekben biztosítási esemény csak erre az eszköz kategóriára jelenthető be. Az eszköz kategóriája a biztosítási időtartam alatt nem módosítható.
Amennyiben több eszköztípust szeretne fedezetbe vonni, akkor típusonként szükséges a szerződést megkötnie. Ha ugyanazon az eszköztípuson belül több készülékkel is rendelkezik egy biztosított épületen belül, abban az esetben nem kell több szerződést kötnie, azonban a szerződési feltételek szerint egy adott biztosítási időszakon belül csak egy adott eszközre jelenthet be biztosítási eseményt. A következő biztosítási időszakban, amennyiben másik eszköz hibásodna meg, természetesen ezt a kárt be tudja már jelenteni.
12. Gázkészülékre vonatkozóan milyen szolgáltatást teljesít a biztosítás?
A biztosító megszervezi a fedezetbe vont gázkészülék megjavítását, és vállalja ennek költségeit a biztosítási összeg összeghatárán belül, önrész alkalmazásával, illetve amennyiben a vagyontárgy nem javítható, kártalanítást nyújt a biztosítási összeg összeghatárán belül.
A Biztosító nem biztosítási esemény bekövetkezése esetében (pl. garanciaidőn belüli vagy várakozási időszakon belüli meghibásodás) vállalja szervizek telefonszámainak, elérhetőségeinek megadását, valamint időpont-egyeztetést azzal, hogy az igénybe vett javítási szolgáltatás költségei nem a biztosítót terhelik.
A kockázatviselés kezdő időpontjától számított 1 hónapos várakozási időt kötünk ki. A várakozási időn belül bekövetkező biztosítási eseményre a biztosító kockázatviselése nem terjed ki.
Jelen szolgáltatás esetében 10% önrészt alkalmaz a biztosító, azaz biztosítási eseményenként az önrészesedés alatti kártérítésekre, kártalanításokra nem nyújt szolgáltatást, az önrészesedés összegét meghaladó károkat pedig az önrész levonásával teljesíti.
A javítási szolgáltatás fűtésre szolgáló gázüzemű készülékek esetében a tárgyév október 15-e és a tárgyévet követő év április 15-e közötti időszakban vehető igénybe, míg gázüzemű készülékből származó meleg víz kapcsán teljes évben szolgáltat a biztosítás.
13. Egy biztosítási időszakon belül hányszor tudom igénybe venni a Home Care Gáz biztosítást?
A háztartási vészhelyzetre vonatkozó szolgáltatás korlátlan alkalommal vehető igénybe.
Az Ön tulajdonában lévő háztartási elektromos és szórakoztatóeszközökre, hordozható számítástechnikai eszközökre vonatkozó kiterjesztett garanciabiztosítás egy biztosítási időszakon belül 1 alkalommal vehető igénybe a meghatározott biztosítási limitösszegig a várakozási időn túl bekövetkezett káresetek esetén.
Gázkészülék javítás esetén egy kockázatviselési időszakon belül egy készülékre és egy biztosítási eseményre teljesít javítási szolgáltatást a biztosítás, de ez az összeg (az önrész levonása után) nem haladhatja meg a biztosított vagyontárgy káridőponti új értékét, de legfeljebb a biztosítási limitösszeget, amely maximum bruttó 300.000 Ft.
14. Milyen eseményekre vonatkozik a Home Care Klíma biztosítás?
A Home Care Extra szolgáltatáshoz képest magasabb biztosítási limitösszegeket nyújt (háztartási elektromos és szórakoztató eszközök esetén max. 250.000 Ft/biztosítási esemény hordozható számítástechnikai eszközök: max. 125.000 Ft/biztosítási esemény), ezen felül a biztosított épülethez tartozó, az épületen elhelyezett, műszaki, hatósági és jogszabályi előírásoknak és szabványoknak megfelelően rögzített és karbantartott klímaberendezés (kora a beépítéstől számítva max. 7 év) vagy napelemrendszer (kora a beépítéstől számítva max. 15 év) jótállási időn túl bekövetkezett meghibásodására, törésére, időjárási okokra visszavezethető meghibásodására, valamint az ezekben vandalizmussal, eltulajdonítással okozott károkra vonatkozik.
A napelemrendszer magába foglalja a napelemeket, a kiegészítő egységeket és az invertert.
15. Klímaberendezésre, napelemrendszerre vonatkozóan milyen szolgáltatást teljesít a biztosítás?
A biztosító megszervezi a fedezetbe vont klímaberendezés, napelemrendszer megjavítását, és vállalja ennek költségeit a biztosítási összeg összeghatárán belül, önrész alkalmazásával, illetve amennyiben a vagyontárgy nem javítható, kártalanítást nyújt a biztosítási összeg összeghatárán belül.
A Biztosító nem biztosítási esemény bekövetkezése esetében (pl. garanciaidőn belüli vagy várakozási időszakon belüli meghibásodás) vállalja szervizek telefonszámainak, elérhetőségeinek megadását, valamint időpont-egyeztetést azzal, hogy az igénybe vett javítási szolgáltatás költségei nem a biztosítót terhelik.
A biztosítás a kockázatviselés kezdő időpontjától számított 1 hónapos várakozási időt köt ki. A várakozási időn belül bekövetkező biztosítási eseményre a biztosító kockázatviselése nem terjed ki.
Jelen szolgáltatás esetében a biztosító 10% önrészt alkalmaz, azaz biztosítási eseményenként az önrészesedés alatti kártérítésekre, kártalanításokra nem nyújt szolgáltatást, az önrészesedés összegét meghaladó károkat pedig az önrész levonásával teljesíti.
16. Egy biztosítási időszakon belül hányszor tudom igénybe venni a Home Care Klíma biztosítást?
A háztartási vészhelyzetre vonatkozó szolgáltatás korlátlan alkalommal vehető igénybe.
Az Ön tulajdonában lévő háztartási és szórakoztatóeszközökre, hordozható számítástechnikai eszközökre vonatkozó kiterjesztett garanciabiztosítás egy biztosítási időszakon belül 1 alkalommal vehető igénybe a meghatározott biztosítási limitösszegig a várakozási időn túl bekövetkezett káresetek esetén. A biztosítási limitösszeg háztartási elektromos és szórakoztató eszközök esetén maximum 250.000 Ft, hordozható eszközök esetén maximum 125.000 Ft.
Klímaberendezés, napelemrendszer esetén egy kockázatviselési időszakon belül készülékenként (klíma és napelem) maximum egy biztosítási eseményre, legfeljebb a biztosítási limitösszegig teljesít javítási/kártalanítási szolgáltatást, de ez az összeg (az önrész levonása után) nem haladhatja meg a biztosított vagyontárgy káridőponti új értékét, de legfeljebb biztosítási limitösszeget, amely maximum bruttó 500.000 Ft.
17. Milyen eseményekre vonatkozik a Home Care Prémium biztosítás?
A Home Care Extra szolgáltatáshoz képest magasabb biztosítási limitösszegeket nyújt (háztartási- és szórakoztató eszközök esetén max. 500.000 Ft/biztosítási esemény hordozható számítástechnikai eszközök: max. 250.000 Ft/biztosítási esemény), ezen felül magába foglalja a Home Care Gáz és Home Care Klíma biztosítási fedezeteket is.
18. Egy biztosítási időszakon belül hányszor tudom igénybe venni a Home Care Prémium biztosítást?
A háztartási vészhelyzetre vonatkozó szolgáltatás korlátlan alkalommal vehető igénybe, a Home Care biztosításhoz képest magasabb limitösszeggel (100.000 Ft/biztosítási esemény).
Az Ön tulajdonában lévő háztartási és szórakoztatóeszközökre, hordozható számítástechnikai eszközökre vonatkozó kiterjesztett garanciabiztosítás egy biztosítási időszakon belül 2 alkalommal vehető igénybe a meghatározott biztosítási limitösszegig a várakozási időn túl bekövetkezett káresetek esetén, viszont magasabb térítési összegeket nyújt, mint a Home Care Extra csomag.
Gázkészülék javítás esetén egy kockázatviselési időszakon belül egy készülékre és egy biztosítási eseményre teljesít javítási szolgáltatást a biztosítás, de ez az összeg (az önrész levonása után) nem haladhatja meg a biztosított vagyontárgy káridőponti új értékét, de legfeljebb a biztosítási limitösszeget, amely maximum bruttó 300.000 Ft.
Klímaberendezés, napelemrendszer esetén egy kockázatviselési időszakon belül készülékenként (klíma és napelem) maximum egy biztosítási eseményre, biztosítási eseményenként legfeljebb a biztosítási limitösszegig teljesít javítási/kártalanítási szolgáltatást, de ez az összeg (az önrész levonása után) nem haladhatja meg a biztosított vagyontárgy káridőponti új értékét, de legfeljebb biztosítási limitösszeget, amely maximum bruttó 500.000 Ft/biztosítási esemény.