Megbízható társ
ha otthona védelme a fontos

Azonnali segítségkérés

Travel Care utasbiztosítás

Háztartási vészhelyzetekben azonnali segítséget nyújtunk villanyszerelés, gázvezeték-szerelés, vízvezeték-szerelés és szennyvízkiömléssel járó csatornadugulás, üveg- vagy bejárati ajtózár meghibásodása esetén a nap 24 órájában, az év 365 napján, legyen szó munkaszüneti vagy akár ünnepnapokról. A szolgáltatás tartalmazza a kiszállás és a felhasznált anyagok költségét, valamint a szerelő óradíját. Az esetek túlnyomó részében a biztosítási összeg teljes mértékben fedezi a vészelhárítás költségét.

Nemcsak vészhelyzet esetén számíthat ránk, hiszen akár az otthonában megtalálható háztartási elektromos és szórakoztatóeszközök, hordozható számítástechnikai eszközök vagy akár a klímaberendezés, napelemek, illetve gázkészülékek garanciaidőn túl meghibásodása, vagy klímaberendezést és napelemeket érintő véletlenszerű károsodása esetén segítséget nyújtunk Önnek.

Otthona biztonságát bízza több évtizedes tapasztalattal rendelkező, megbízható társra!

Home Care

Azonnali segítségnyújtás váratlan háztartási helyzetekben

Már napi 19 Ft-tól

Már napi 49 Ft-tól

Home Care Extra

Kiterjesztett garancia háztartási elektromos és szórakoztatóeszközökre, hordozható számítástechnikai eszközökre

Home Care Prémium

A MINDENRE KITERJEDŐ VÉDELEMÉRT
Biztosításunk tartalmazza a Home Care csomagok (Extra, Gáz és Klíma) fedezeteit, magasabb biztosítási összegekkel

Már napi 150 Ft-tól

Már napi 81 Ft-tól

Home Care Gáz

Gázüzemű fűtő- és melegvíz-előállító készülék javítást is tartalmaz, magasabb fedezet a kiterjesztett garancia biztosítás esetén

Home Care Klíma

Törésbiztosítás és kiterjesztett garancia klímaberendezésre és napelemes rendszerre, magasabb biztosítási összegek a háztartási elektromos és szórakoztatóeszközök, és hordozható számítástechnikai eszközök kiterjesztett garanciabiztosítása esetén

Már napi 87 Ft-tól

Segítünk dönteni

Szolgáltatások

Vészelhárítás

0-24 órás élő hangos asszisztenciával

Villany-, víz-, gázvezeték-szerelés duguláselhárítás (kizárólag szennyvízkiömlés)
üvegezés, zárszerelés

KITERJESZTETT GARANCIA BIZTOSÍTÁS
(garanciális meghibásodás*) Garanciális jellegű meghibásodás: A biztosított vagyontárgy alkatrészeinek a Biztosított általi rendeltetésszerű használata alatt bekövetkező hirtelen, előre nem látható meghibásodása, amelyből adódóan az alkatrész eredeti funkcióját nem, vagy csak részlegesen látja el, és melynek következtében javításra vagy cserére van szükség annak érdekében, hogy a biztosított vagyontárgy rendeltetésszerű működése helyreálljon. Kizárólag azok az események Biztosítottak, amelyek rendeltetésszerű használat mellett fellépő, tartós belső hibából – amely a gyártói garancia alapján térült volna, amennyiben a meghibásodás a gyártói garancia időszaka alatt következett volna be – erednek, és nem kerültek kizárásra. Biztosítás 10% minimum 10 000 Ft levonásos önrészesedést tartalmaz, ami azt jelenti, hogy a Biztosító biztosítási eseményenként az önrészesedés alatti kártérítésekre, kártalanításokra nem nyújt szolgáltatást, az önrészesedés összegét meghaladó károkat pedig az önrész levonásával teljesíti.

Háztartási elektromos eszközök és szórakoztatóeszközök

Hordozható számítástechnilkai eszközök

Gázkészülék javítás

Gázüzemű fűtő- és melegvíz-előállító készülékek javítása** A gázüzemű fűtő- és melegvíz -előállító készülékek kora (a vásárlás napjától számítva) nem több, mint 10 év, és a gyártó, forgalmazó vagy az eladó garanciája már nincs rá érvényben. A Biztosítás 10%, minimum 10 000 Ft levonásos önrészesedést tartalmaz. Amennyiben a biztosított ingatlanon belül több konvektor is van, azok egy készüléknek számítanak.

KLÍMABERENDEZÉS ÉS NAPELEMRENDSZER JAVÍTÁS*** A klíma készülék kora (a vásárlástól számítva) nem több, mint 7 év, a napelemes készülék kora (a vásárlástól számítva) nem több, mint 15 év, és egyik készülékre sincs már érvényben a gyártó, forgalmazó, vagy az eladó garanciája. A biztosított vagyontárgyak biztosítási esemény szerinti (törés miatti, illetve műszaki eredetű) károsodása esetén a biztosítás 10% levonásos önrészesedést tartalmaz.

Klíma és napelem törés biztosítás

Klíma és napelem kiterjesztett garanciabiztosítás

Home Care

Home Care Extra

Home Care Gáz

Home Care Klíma

Home Care Prémium

Segítünk dönteni

Szolgáltatások

Vészelhárítás

0-24 órás élő hangos asszisztenciával

Villany-, víz-, gázvezeték-szerelés duguláselhárítás (kizárólag szennyvízkiömlés)
üvegezés, zárszerelés

KITERJESZTETT GARANCIA BIZTOSÍTÁS
(véletlenszeű meghibásodás*)

Elektromos háztartási eszközök, szórakoztató eszközök

Hordozható számítástechnikai eszközök

Gázkészülék javítás

Gázüzemű fűtő- és melegvíz-előállító készülékek javítása**

Klímaberendezés és napelemrendszer javítás***

Klíma és napelem törés biztosítás

Klíma és napelem kiterjesztett garancia biztosítás

Gyakran ismételt kérdések

1. Ki kötheti meg a Home Care biztosításokat?
Az a természetes személy, aki magyarországi lakcímmel rendelkezik, és olyan ingatlanra kíván szerződést kötni, amelynek megóvásához érdeke fűződik.

Vészhelyzetnek minősül a Biztosított épület gépészeti, műszaki berendezéseinek meghibásodása vagy egy váratlan külső mechanikai behatás következményeként jelentkező olyan helyzet, körülmény, mely sürgős beavatkozást kíván a további károk és a balesetveszély megelőzése érdekében.

A vészhelyzet jellegének megállapításáról a Biztosítottal telefonon történő egyeztetés alapján a Biztosító dönt.

Példák a vészhelyzetre:
– csőtörés következtében ázik a lakás,
– elektromos zárlat következtében szikrázik a vezeték,
– csatornadugulás miatt szennyvízkiömlés történik,
– beletört a kulcs a zárba, és nem lehet kinyitni/bezárni a lakást stb.

Kifejezetten nem vészelhárítási szolgáltatás:
– villanykapcsoló nem megfelelő működése,
– zárcsere, ha nem vészhelyzethez kapcsolódik,
– olyan csatornadugulás, amely nem jár szennyvízkiömléssel
– szerelvények javítása, cseréje, pl. csaptelep, WC-tartály.

A szolgáltatás tartalmazza a szerelő kiszállásának és az általa felhasznált anyagoknak a költségét, valamint a szerelő óradíját. Az esetek túlnyomó részében a biztosítási összeg, ami biztosítási eseményenként 75.000 Ft (Home Care Prémium csomag esetén biztosítási eseményenként 100.000 Ft), teljes mértékben fedezi a vészelhárítás költségét. Amennyiben mégsem, akkor a szerelő számlát állít ki a felmerülő plusz költségről, amelyet Önnek kell kifizetnie a szakembernek, készpénzben a helyszínen.

Amennyiben az Ön által elmondottak alapján az adott eseményt a biztosító nem minősíti vészhelyzetnek, de Ön ragaszkodik ahhoz, hogy szakembert küldjünk a helyszínre, megszervezzük a megfelelő szakember kiszállását, azonban ebben az esetben a javítással kapcsolatos összes költség Önt terheli.

A Biztosított épületben bekövetkezett háztartási vészhelyzetek esetén nyújt azonnali segítséget otthonában.

Ezen felül az Ön tulajdonában lévő, magáncélú felhasználású, a szerződéses feltételek alapján definiált, és az abban szereplő listában tételesen meghatározott háztartási elektromos és szórakoztatóeszközök (pl. mosógép, televízió), illetve hordozható számítástechnikai eszközök (pl. laptop, táblagép, okostelefon) jótállási időn túl történő meghibásodása esetén nyújt térítést. A biztosítás 10%, de minimum 10.000 Ft-os önrészt alkalmaz. Amennyiben nem javítható az eszköz, kártalanítási szolgáltatást nyújtunk Önnek, amely összeg megállapítása során avultatást alkalmazunk.

A háztartási vészhelyzetre vonatkozó szolgáltatás korlátlan alkalommal vehető igénybe.

Az Ön tulajdonában lévő háztartási és szórakoztatóeszközökre, hordozható számítástechnikai eszközökre vonatkozó kiterjesztett garanciabiztosítás egy biztosítási időszakon belül 1 alkalommal vehető igénybe a meghatározott biztosítási limitösszegig (háztartási és szórakoztató eszközök esetén legfeljebb 150.000 Ft, hordozható eszközök esetén legfeljebb 75.000 Ft) a várakozási időn túl bekövetkezett káresetek esetén.

A garanciabiztosítás a jótállási időn túl bekövetkezett meghibásodásra nyújt fedezetet, véletlenszerű károsodásra nem vonatkozik.

Amennyiben a biztosított eszközön ilyen jellegű hiba következik be, a biztosítás a javítási vagy csereköltségekre nyújt fedezetet.

Amennyiben a javítási költség meghaladja az eszköz aktuális értékét, vagy ha javíthatatlan, akkor megtérítjük a vagyontárgy pótlásának költségét, vagy ha az nem lehetséges, kártalanítást fizetünk, legfeljebb az eszköz aktuális értékéig. Az aktuális érték az eszköz káreseménykori piaci értéke, vagy ha ilyen nincs, a beszerzési költség avultatott értéke, de háztartási és szórakoztató eszközök esetén legfeljebb 150.000 Ft, hordozható eszközök esetén legfeljebb 75.000 Ft.

A kiterjesztett garanciabiztosítás esetén a kockázatviselés kezdő időpontjától számított 1 hónapos várakozási időt kötünk ki. A várakozási időn belül bekövetkező biztosítási eseményre a biztosító kockázatviselése nem terjed ki.

Az avultatási tényező a biztosított vagyontárgy vásárláskori értékére vetítve havi

    • 0% háztartási nagy- és kisgépek esetében,
    • 1% szórakoztatóeszközök esetében,
    • 1,6% hordozható számítástechnikai eszközök, nyomtatók, digitális fényképezőgépek esetében (a mobiltelefonokat kivéve),
    • 2,1% a mobiltelefonok esetében.  

 

A Home Care Extra szolgáltatáshoz képest magasabb biztosítási limitösszegeket nyújt (háztartási elektromos és szórakoztató eszközök esetén max. 250.000 Ft/biztosítási esemény hordozható számítástechnikai eszközök: max. 125.000 Ft/biztosítási esemény), ezen felül a biztosított épületben lévő gázüzemű fűtő- és melegvíz-előállító készülék előre nem látható tartós – nem külső behatásra történt – mechanikai, elektromos, elektronikus meghibásodása (amelynek következtében az részben vagy egészben működésképtelenné vált a készülék) esetén nyújt javítási szolgáltatást a biztosítás.

A biztosított épületben gázüzemű fűtő- és melegvíz-előállító készülék, amely az alábbi kategóriák valamelyikébe tartozik: (i) Konvektorok, (ii) Átfolyós vízmelegítők, (iii) Fali/álló fűtő- és kombi kazánok, (iv) Kondenzációs kazánok. A gázkészülék kora (a vásárlás napjától számítva) nem lehet több, mint 10 év a szerződés megkötésekor, és fontos, hogy a biztosítási igény érvényesítése csak akkor lehetséges, ha az esemény bekövetkezésekor a gyártó, forgalmazó vagy az eladó garanciája már nincs érvényben. A biztosított épületben lévő konvektorok azok darabszámától függetlenül egy készüléknek számítanak.

Szerződéskötéskor az eszköz kategóriáját meg kell jelölnie és a későbbiekben biztosítási esemény csak erre az eszköz kategóriára jelenthető be. Az eszköz kategóriája a biztosítási időtartam alatt nem módosítható.

Amennyiben több eszköztípust szeretne fedezetbe vonni, akkor típusonként szükséges a szerződést megkötnie. Ha ugyanazon az eszköztípuson belül több készülékkel is rendelkezik egy biztosított épületen belül, abban az esetben nem kell több szerződést kötnie, azonban a szerződési feltételek szerint egy adott biztosítási időszakon belül csak egy adott eszközre jelenthet be biztosítási eseményt. A következő biztosítási időszakban, amennyiben másik eszköz hibásodna meg, természetesen ezt a kárt be tudja már jelenteni.

A biztosító megszervezi a fedezetbe vont gázkészülék megjavítását, és vállalja ennek költségeit a biztosítási összeg összeghatárán belül, önrész alkalmazásával, illetve amennyiben a vagyontárgy nem javítható, kártalanítást nyújt a biztosítási összeg összeghatárán belül.

A Biztosító nem biztosítási esemény bekövetkezése esetében (pl. garanciaidőn belüli vagy várakozási időszakon belüli meghibásodás) vállalja szervizek telefonszámainak, elérhetőségeinek megadását, valamint időpont-egyeztetést azzal, hogy az igénybe vett javítási szolgáltatás költségei nem a biztosítót terhelik.

A kockázatviselés kezdő időpontjától számított 1 hónapos várakozási időt kötünk ki. A várakozási időn belül bekövetkező biztosítási eseményre a biztosító kockázatviselése nem terjed ki.

Jelen szolgáltatás esetében 10% önrészt alkalmaz a biztosító, azaz biztosítási eseményenként az önrészesedés alatti kártérítésekre, kártalanításokra nem nyújt szolgáltatást, az önrészesedés összegét meghaladó károkat pedig az önrész levonásával teljesíti.

A javítási szolgáltatás fűtésre szolgáló gázüzemű készülékek esetében a tárgyév október 15-e és a tárgyévet követő év április 15-e közötti időszakban vehető igénybe, míg gázüzemű készülékből származó meleg víz kapcsán teljes évben szolgáltat a biztosítás.

A háztartási vészhelyzetre vonatkozó szolgáltatás korlátlan alkalommal vehető igénybe.

Az Ön tulajdonában lévő háztartási elektromos és szórakoztatóeszközökre, hordozható számítástechnikai eszközökre vonatkozó kiterjesztett garanciabiztosítás egy biztosítási időszakon belül 1 alkalommal vehető igénybe a meghatározott biztosítási limitösszegig a várakozási időn túl bekövetkezett káresetek esetén.

Gázkészülék javítás esetén egy kockázatviselési időszakon belül egy készülékre és egy biztosítási eseményre teljesít javítási szolgáltatást a biztosítás, de ez az összeg (az önrész levonása után) nem haladhatja meg a biztosított vagyontárgy káridőponti új értékét, de legfeljebb a biztosítási limitösszeget, amely maximum bruttó 300.000 Ft.

A Home Care Extra szolgáltatáshoz képest magasabb biztosítási limitösszegeket nyújt (háztartási elektromos és szórakoztató eszközök esetén max. 250.000 Ft/biztosítási esemény hordozható számítástechnikai eszközök: max. 125.000 Ft/biztosítási esemény), ezen felül a biztosított épülethez tartozó, az épületen elhelyezett, műszaki, hatósági és jogszabályi előírásoknak és szabványoknak megfelelően rögzített és karbantartott klímaberendezés (kora a beépítéstől számítva max. 7 év) vagy napelemrendszer (kora a beépítéstől számítva max. 15 év) jótállási időn túl bekövetkezett meghibásodására, törésére, időjárási okokra visszavezethető meghibásodására, valamint az ezekben vandalizmussal, eltulajdonítással okozott károkra vonatkozik.
A napelemrendszer magába foglalja a napelemeket, a kiegészítő egységeket és az invertert.

A biztosító megszervezi a fedezetbe vont klímaberendezés, napelemrendszer megjavítását, és vállalja ennek költségeit a biztosítási összeg összeghatárán belül, önrész alkalmazásával, illetve amennyiben a vagyontárgy nem javítható, kártalanítást nyújt a biztosítási összeg összeghatárán belül.

A Biztosító nem biztosítási esemény bekövetkezése esetében (pl. garanciaidőn belüli vagy várakozási időszakon belüli meghibásodás) vállalja szervizek telefonszámainak, elérhetőségeinek megadását, valamint időpont-egyeztetést azzal, hogy az igénybe vett javítási szolgáltatás költségei nem a biztosítót terhelik.

A biztosítás a kockázatviselés kezdő időpontjától számított 1 hónapos várakozási időt köt ki. A várakozási időn belül bekövetkező biztosítási eseményre a biztosító kockázatviselése nem terjed ki.

Jelen szolgáltatás esetében a biztosító 10% önrészt alkalmaz, azaz biztosítási eseményenként az önrészesedés alatti kártérítésekre, kártalanításokra nem nyújt szolgáltatást, az önrészesedés összegét meghaladó károkat pedig az önrész levonásával teljesíti.

A háztartási vészhelyzetre vonatkozó szolgáltatás korlátlan alkalommal vehető igénybe.

Az Ön tulajdonában lévő háztartási és szórakoztatóeszközökre, hordozható számítástechnikai eszközökre vonatkozó kiterjesztett garanciabiztosítás egy biztosítási időszakon belül 1 alkalommal vehető igénybe a meghatározott biztosítási limitösszegig a várakozási időn túl bekövetkezett káresetek esetén. A biztosítási limitösszeg háztartási elektromos és szórakoztató eszközök esetén maximum 250.000 Ft, hordozható eszközök esetén maximum 125.000 Ft.

Klímaberendezés, napelemrendszer esetén egy kockázatviselési időszakon belül készülékenként (klíma és napelem) maximum egy biztosítási eseményre, legfeljebb a biztosítási limitösszegig teljesít javítási/kártalanítási szolgáltatást, de ez az összeg (az önrész levonása után) nem haladhatja meg a biztosított vagyontárgy káridőponti új értékét, de legfeljebb biztosítási limitösszeget, amely maximum bruttó 500.000 Ft.

A Home Care Extra szolgáltatáshoz képest magasabb biztosítási limitösszegeket nyújt (háztartási- és szórakoztató eszközök esetén max. 500.000 Ft/biztosítási esemény hordozható számítástechnikai eszközök: max. 250.000 Ft/biztosítási esemény), ezen felül magába foglalja a Home Care Gáz és Home Care Klíma biztosítási fedezeteket is.

A háztartási vészhelyzetre vonatkozó szolgáltatás korlátlan alkalommal vehető igénybe, a Home Care biztosításhoz képest magasabb limitösszeggel (100.000 Ft/biztosítási esemény).

Az Ön tulajdonában lévő háztartási és szórakoztatóeszközökre, hordozható számítástechnikai eszközökre vonatkozó kiterjesztett garanciabiztosítás egy biztosítási időszakon belül 2 alkalommal vehető igénybe a meghatározott biztosítási limitösszegig a várakozási időn túl bekövetkezett káresetek esetén, viszont magasabb térítési összegeket nyújt, mint a Home Care Extra csomag.

Gázkészülék javítás esetén egy kockázatviselési időszakon belül egy készülékre és egy biztosítási eseményre teljesít javítási szolgáltatást a biztosítás, de ez az összeg (az önrész levonása után) nem haladhatja meg a biztosított vagyontárgy káridőponti új értékét, de legfeljebb a biztosítási limitösszeget, amely maximum bruttó 300.000 Ft.

Klímaberendezés, napelemrendszer esetén egy kockázatviselési időszakon belül készülékenként (klíma és napelem) maximum egy biztosítási eseményre, biztosítási eseményenként legfeljebb a biztosítási limitösszegig teljesít javítási/kártalanítási szolgáltatást, de ez az összeg (az önrész levonása után) nem haladhatja meg a biztosított vagyontárgy káridőponti új értékét, de legfeljebb biztosítási limitösszeget, amely maximum bruttó 500.000 Ft/biztosítási esemény.

A káreseményt azonnal, de legkésőbb az észleléstől számítva 24 órán belül be kell jelenteni a következő telefonszámon: + 36 1 465-3720. A nap 24 órájában, a hét minden napján fogadjuk a hívásokat, hétvégén és ünnepnapokon is.

Travel Care utasbiztosítás

  • egészségügyi- és további utazási segítségnyújtás, betegségbiztosítás, balesetbiztosítás, poggyászbiztosítás, felelősségbiztosítás és jogi segítségnyújtás, otthoni segítségnyújtás,
  • sérülés nyomon követése a hazaérkezést követően,
  • kiterjeszthető téli sporttevékenységekre is,
  • kiegészítő autós fedezet,
  • éjjel-nappal elérhető asszisztencia szolgáltatás,
  • akár 90. életév betöltéséig is megköthető biztosítás.
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését,
írjon nekünk a salessupport@europ-assistance.hu
e-mail címre.

Panasza van? Forduljon hozzánk bizalommal ezen az űrlapon keresztül.

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

Amennyiben szolgáltatói partner szeretne lenni, ezen az űrlapon vegye fel velünk a kapcsolatot.

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

Concierge szolgáltatás

Szolgáltatásunk segítséget nyújt az ügyfelek azon feladatainak, teendőinek és kötelességeinek kiszervezésében, ahol nem szükséges a személyes jelenléte.

  • szolgáltatásunk az utazástól és szállásfoglalástól kezdve egészen a helyi programok szervezéséig nyújt átfogó megoldást
  • előre lefoglaljuk a legjobb helyeket ügyfeleinknek, legyen szó koncertekről, előadásokról, fesztiválokról vagy egyéb kiemelt eseményről
  • ügyfeleink meglepetéseket rendelhetnek szeretteiknek, csomagot vagy virágot küldhetnek Magyarország területén bárhova vagy a nagyobb európai városokba
  • a világ számos pontján szakemberek várják ügyfeleink hívását, hogy segítsünk, ha problémája akad (pl. egy otthoni káresemény vagy egészségügyi kérdés esetén)
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését,
írjon nekünk a salessupport@europ-assistance.hu
e-mail címre.

Cyber szolgáltatás

Szoftveres és kiegészítő szolgáltatásokat nyújtunk, melyek segítenek az áldozattá válás megelőzésében.

  • ügyfél által megadott adatok folyamatos monitoringja, és gyanús tevékenységek észlelése esetén e-mail és SMS értesítés
  • a hét minden napján 0-24 órában hívható telefonos segítségnyújtás
  • hozzáadott kiegészítő megoldások nyugalom biztosítása érdekében: IT asszisztencia, jogi és pszichológiai útmutatás​, digitális adathordozóról történő adatmentés
  • összegbiztosítások: Bankkártya, kulcsok és hivatalos okmányok pótlása​, ATM készpénzfelvétellel kapcsolatos rablás​, bankkártyával való visszaélés esetében
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését,
írjon nekünk a salessupport@europ-assistance.hu
e-mail címre.

Kiterjesztett garancia szolgáltatás

A Kiterjesztett Garancia biztosítás a Biztosított ingatlanában, magáncélú felhasználásban lévő elektromos háztartási gépek, szórakoztató elektronikai eszközök meghibásodása vagy törése esetén a javítási költségekre nyújt fedezetet.

  • háztartási és szórakoztató eszközök garanciális meghibásodása vagy véletlenszerű törése esetén a javítási költségek megtérítése, a javítás megszervezésével, adott esetben az érintett készülék hozom-viszem szolgáltatásával
  • kiterjeszthető fedezet a hordozható elektronikai eszközökre (mobiltelefon, tablet, laptop)
  • a gyártó vagy eladó garanciája lejárta utáni időszakban
  • háztartási és szórakoztató eszközök maximális életkora a vásárlástól számítva 72 hónap, hordozható elektronikai eszközök esetén maximum 24 hónap lehet
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését,
írjon nekünk a salessupport@europ-assistance.hu
e-mail címre.

Otthon asszisztencia szolgáltatás

Szolgáltatásunk a hét minden napján, 24 órában biztosít megoldást háztartási vészhelyzet esetén az Europ Assistance által ellenőrzött szolgáltató partnerekkel az ország teljes területén. Legyen szó csőtörésről, dugulásról, üveg- vagy kulcstörésről, gázvezeték vagy elektromos hálózat meghibásodásáról.

  • a hét minden napján 0-24 órában hívható dedikált telefonszám
  • az ügyfél bejelentésétől számított 24 órán belül szakembert küldünk a helyszínre
  • vészelhárítási szolgáltatás megszervezése a szerződtetett és rendszeresen ellenőrzött, országos szolgáltatói hálózat koordinálásával (duguláselhárítás, gázvezeték szerelés, üvegezés, villanyszerelés, vízvezeték szerelés, zárjavítás)
  • költségvállalás: tényleges sürgősségi esetekben az Europ Assistance átvállalja az általa küldött szakiparosnak a vészelhárítás érdekében felmerült alábbi költségeit meghatározott összeghatárig: kiszállási díj, munkadíj, anyagköltség
  • szakiparos ajánlás nem háztartási vészhelyzeti esetekben
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését,
írjon nekünk a salessupport@europ-assistance.hu
e-mail címre.

Egészségügyi asszisztencia-szolgáltatás

Alacsony költségű, munkavállalói vagy ügyfélmegtartást célzó, egészségügyi szolgáltatást nyújtó megoldást kínálunk, bizonyos esetekben a felmerülő költségek átvállalásával.

  • széleskörű egészségügyi asszisztencia szolgáltatás: akár háziápolás teljeskörű megszervezése, orvosi házivizit, betegszállítás, gyógytorna
  • 48 órán belüli, tervezhető esetben maximum 14 napon belüli időpontra megszervezett ellátás
  • a biztosító és a szolgáltatásszervező egy kézben van (Europ Assistance)
  • nincs szerződéskötés előtti kockázat elbírálás
  • teledoktor szolgáltatás, telekonzultációs lehetőség belgyógyász szakorvossal, másodvélemény független szakorvos bevonásával
  • járóbeteg szolgáltatások, szűrővizsgálatok megszervezése
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését,
írjon nekünk a salessupport@europ-assistance.hu
e-mail címre.

Gépjármű asszisztencia szolgáltatás

Szolgáltatásunk lényege a professzionális, autós segítségnyújtás: a Europ Assistance tapasztalt kollégái leveszik az ügyintézés és szervezés terhét ügyfele válláról Magyarország területén belül és Európában.

  • a hét minden napján, napi 24 órában segítséget nyújt belföldön és külföldön egyaránt
  • bármilyen életkorú gépjármű esetén igénybe vehető
  • nincs meghatározott maximális km futásteljesítmény
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését,
írjon nekünk a salessupport@europ-assistance.hu
e-mail címre.

Utazás asszisztencia szolgáltatás

Szolgáltatásunk kiterjed az egészségügyi szolgáltatások szervezésére, az információnyújtásra, és biztosítjuk a komplett utasbiztosítási fedezeteket is.

  • nemzetközi segélyhívó szolgálatunk, az év 365 napján, napi 24 órában áll az utazók rendelkezésére
  • egészségügyi hálózatunk több mint 200 országban lehetővé teszi a megbízható orvosi ellátást
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését,
írjon nekünk a salessupport@europ-assistance.hu
e-mail címre.

Gépjármű asszisztencia szolgáltatás

Szolgáltatásunk lényege a professzionális, autós segítségnyújtás. Műszaki meghibásodás, baleset, vagy önhiba esetén az Europ Assistance tapasztalt kollégái leveszik az ügyintézés és szervezés terhét az Ön válláról Magyarország területén belül és Európában egyaránt.

  • gépjármű életkorának megkötése nélkül igénybe vehető
  • nincs meghatározott maximális km futásteljesítmény